Instagram

Friday, May 17, 2013

Sifat peribadi saya


Assalamualaikum.. Hehe..
Dah  baca  benda  yang  atas  ni??
Bukan  semuanya  betul  pon..  Ada  la  sikit  yang  kena  dengan  sifat  Dayah..
Tadi, Dayah  baru  selongkar  fail-fail  lama  dalam  lappy..  Tetiba  terjumpa  benda  nie.. Hehe..
Dah  tak  tau  nak  cerita  apa  kan..
Dah  buat  nie  dalam  aplikasi  dalam  Facebook..  Dah  lama  tak  guna  apa-apa  aplikasi  dalam  FB.. Game  pon  lama  tak  main..  Dulu  rajin  jugak  main  game  Fashion  Designer..  Sekarang  nie  dah  malas nak  main..
Ha, berbalik  pada  gambar  yang  atas  nie..
Dayah  bukanla  seorang  yang  kemas  kay. So, yang  baik  hati  dan  kemas  tu  tak  betul  la..  Yang  bab  baik  hati  tu,  entah  la.. Rasanya  hati  ini  tak  de  la  suci  murni  sangat..  hahaha  Tapi  tak  de  la  nak  kata  jahat  ke  kejam  kay.. Tak  sampai  tahap  tu  lagi.. :)
Yang  ramah  tu  pon  tak  betul..Hehehe  Kita  pemalu  la..  Tak  pandai  nak  tegur  orang  sangat.. Tapi  bukannya  sombong tau.  Entah  la,  macam  susah  je  nak  jadi  peramah  ni.. Kalau  baru  kenal  orang  mesti  Dayah  sembang  skema  je.. hehehe  *dah  memang  budak  skema  nak  buat  macam  mana  kan??*
Suka  mengritik.
Ya.  Dayah  ni  jenis  yang  suka  mengkritik  jugak.. Tapi  jangan  salah  faham  ye.. Dayah  suka  mengkritik  makanan.. Benda2  lain  ada  la  jugak  yang  dikritik.. Tapi  Dayah  cuba  sedaya  upaya  untuk  tak  menghina  orang.. Ha.. Bab  benda  makan  tu, memang  la  Dayah  suka  kritik  rasa  dia.. rasa  masam, masin, manis, pedas, pahit..  Semua  termasuk dalam  kritikan.. Tapi  Dayah  tak  suka  membazir  makanan.. Walaupun  rasa  makanan  tu  tak  berapa  nak  sedap,  tapi  selagi  boleh  dimakan  Dayah  makan  je  la..  Sebab  tak  nak  membazir  la  yang  berat  badan  asyik  naik  tak  nak  turun-turun.. Haish..

k. tu   je  la  untuk  entri  kali  ni..  Terima  kasih  sebab  sanggup  baca  benda  tak  penting  macam  nie.. :)

4 comments:

  1. hye saya pengajur Ga ni dan nak pelawa and menjemput
    tuan blogger untuk join GA saya ni yer. :D

    Harap sudi ya. selamat berblogging. :D
    http://www.amercorner.com/2013/05/may-giveaway-by-amer-corner.html

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. thanks.. sudi melawat blog saya.. :)

      Delete