Instagram

Tuesday, May 14, 2013

Kehilanganmu Berat Bagiku

Assalamualaikum.. Tengok  tajuk  macam  nak  buat  luahan  perasaan  la  pulak.. Hehe..  Sebenarnya  tu  hanya  tajuk  lagu  je..

Lagu  ni  best  sangat.. Masa  mula2  dengar  terus  jatuh  cinta..  Hari2  mesti  dengar..   Hehehe    
Bagi  Dayah  lagu  nie  macam  sweet  sangat..
Nie  Dayah  sertakan  skali  lirik  dia..  Dayah  ambik  kat  Youtube  jugak  lirik  dia..



Sampai mati pun engkau takkan ku lepaskan
Akan ku jaga seumur hidupku
Beribu puisi yang ku untaikan untukmu
Ingin ku selalu memiliki kamu

Jangan pernah kau sakiti aku lagi
Cobalah untuk lengkapi hidupku
Ku ingin menjaga dirimu
Tak akan pernah ku sakiti kamu

(Ku mohon temanilah aku
Jangan pernah rapuh
Di sepanjang umurmu
Ku mohon temanilah aku
Jangan pernah rapuh
Di sepanjang umurmu)

Kehilanganmu sungguh berat bagiku
Hampa hidupku terasa tanpa kamu

Genggam tanganku dan jangan kau lepaskan
Karna ku tak sanggup hidup tanpa cintamu

(Ku mohon temanilah aku
Jangan pernah rapuh
Di sepanjang umurmu
Ku mohon temanilah aku
Jangan pernah rapuh
Di sepanjang umurmu)

Kehilanganmu sungguh berat bagiku
Hampa hidupku terasa tanpa kamu
Genggam tanganku dan jangan kau lepaskan
Karna ku tak sanggup hidup tanpa cintamu

Kehilanganmu sungguh berat bagiku
Hampa hidupku terasa tanpa kamu
Genggam tanganku dan jangan kau lepaskan
Karna ku tak sanggup hidup tanpa cintamu


Best  kan?  Lirik  dia  sangat  senang  untuk  difahami..  K.  tu  je  la  nak  cerita..  Cerita  lain  tunggu  dalam  post  lain  la  pulak.. Apa2  pon, Kangen  Band  lagu  dia  banyak  best2  kan?? Hehe :)


4 comments:

  1. cuba dgr lagu Kangen band yg bertajuk Ijab Qabul.. best.. hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh dgr lgu tu.. x best sgt ar.. :)

      Delete
  2. Replies
    1. hehe :) lagu tu xda kna mgena la..

      Delete