Instagram

Saturday, October 19, 2013

Cermin mata baru

Assalamualaikum..

I got a new spectacles..
Jangan jealous..
Haha
Dayah baru ambil dekat kedai tengah hari tadi..
Selesai je kelas Biol tadi, terus Dayah, Fiqa dan Dila keluar pergi Desa Ilmu.. 
Dayah pergi buat spec ni bulan 9 hari tu.. Lama dah sebenarnya tapi baru ambil hari ni.. 
Sebabnya..
Dayah tunggu kakak kedai spec tu telefon sebab dia cakap dia akan telefon bila spec dah siap..
Tapi.. Dayah tunggu punya tunggu dia tak telefon jugak.. 
Jadinya, sebab dah tak sabar dan kepelikkan yang amat sangat sebab lambat sangat spec tu siap, Dayah pun pergi la kedai tu untuk tanya..
Rupa-rupanya dah lama siap.. Kakak yang cakap nak telefon tu sebenarnya tengah cuti masa spec tu siap..
Haish..  Dia kata cuti kecemasan 14 hari.. 
Setelah bersusah payah pergi kedai spek, dapatlah spek baru..
Hehe.. 
:)

Ni lah spek baru tu.. Besar kan??
First time pakai spek besar camni..




4 comments:

  1. Done follow sini #200. Follow back - http://sharifahamarina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. comel.....done follow.....jom singgah sini http://fiesyasayangawak.blogspot.com/
    klw sudi follow skali yep.....salam perkenlan

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... saya dah follow awak balik..

      Delete