Instagram

Monday, April 2, 2012

Peristiwa di lab Bio..

Assalamualaikum...                                                                                                                                            


              Hari ni Dayah nak share sikit tentang apa yang berlaku di sekolah. Dayah bukannya nak malukan or burukkan sesiapa tapi hanya untuk suka2..                                                                                                  
              Hari ni waktu kat sekolah seperti biasa selepas waktu rehat, Dayah ada kelas Biology. Hari ni  Dayah bergambar dengan tengkorak yang dalam lab Bio tu.. Kirtana pon join skali..Nadiah jadi photographernya sebab kami ambik gambar guna phone dia.. Bila cikgu nampak cikgu  pon tegur Nadiah.. Cikgu tanya itu phone ke kamera?? Nadiah pon dengan selambanya jawab itu adalah phone.. Ish, ish, ish... Berani kan Nadiah?? Cikgu tak rampas pon... Itu la cikgu kami yang baik hati...hihihi..                                                      
              Sebenarnya bukan itu yang Dayah nak cite..  Ini yang baru nak mula cite..   Waktu tengah sembang, Nadiah yang duduk atas kerusi plastik yang bertindan 2. Dia duduk senget ke sebelah kanan dia yang ada Kirtana.. Dayah tak join diorang sembang pon..  Dayah tak ingat pon Dayah tengah buat apa tadi..             tiba-tiba.....        Dayah tengok Nadiah jatuh ke lantai.. Ingatkan kaki kerusi yang patah.. Pelik la kan?? Macam mana la dia boleh jatuh??? Malu dia.. Kesian pon ada gak... lepas tu kan, Dayah, Aliah, Kirtana, Aleyda serta termasuklah dengan Nadiah sekali ketawa.. Macam mana la dia boleh ketawa lagi lepas jatuh tu?? Tak sakit ke?? Ingatkan kami je yang gelakkan dia tapi rupa-rupanya jiran dari meja sebelah pon gelakkan dia.. Kalau korang tengok pon mesti tergelak sama.. Sori maybe ada yang rasa cite ni tak lawak pon sebab Dayah tak berapa pandai sangat nak bercerita ni..                                                                                          






              Kepada Nadiah, aku dah mintak kebenaran kan?? So, please jangan marah aku tau...

No comments:

Post a Comment